Tuesday, January 20, 2009

hmm



Jammen så blir eg eldre... eg lige isje å tenka på d... tenk så årå fyge... d e heilt sinnsykt....



E isje så lenge siden eg kjørte moped fra bryne te sandnes... i 30km/t forde an va heilt nye... å d e isje så lenge siden eg va å henta marit på sola når eg hadde fått lappen... men d e altså 4 år siden allerede... någe som betyr at d e 4 år siden me va på skjærgårds me billeba for fysste gang... kor sykt e d? eg kjenne eg begynne å bli gammal når eg lure på kor årå blei av.... tidligare va d dagen, åsså va d ukene, åsså va d månane.. å nå e d jammen årå... skremmande......






oppsummering av forrige år: eg har våre innlagt 8 ganger, någe som i seg sjøl seie at året har våre turbulent... eg va isje på lederdager, å isje i hemsedal... å d e fusste gang på någen år.. me va på skjærgårds å jobbde... åsså va me en tur i sverige... eg va i trondheim på kurs, å i oslo på kurs... eg blei intervjua i dok. innenfra, å spelte på lanseringå der... Foreldrene mine bestemte seg for å skillas, å eg fekk ett par nye storesøstre fra Kvinesdal...



Eg kjøpte meg hest... å nå e d jammen snart ett nytt år... ett nytt Cathrin år...






Eg kjenne at eg går inn i mitt år som 22 åring me spenning... ka e d som vente på meg, e d verdt å venta på? Koss blir d me en halle familie her, å en halle familie i ålesund? Koss går d me meg å Salka, finne me udav ting samen, eller kjøre me oss fast? får eg merr jobb på skolen? finne eg meg evnt en ny jobb i 80-100% eller en aen 50% som eg kan kombinera me sfo?



et lite lys i mørket...


Der e mange spørsmål, å ting eg lure på... Å av å te.. ett par min te dagen tenke eg at d kanskje e verdt å venta å se....




e der lys i enden av tunellen? eller e d toget som komme?






3 comments:

  1. Anonymous4:42:00 PM

    Heia vennen! har aldri tenkt over den siste setningen.. er det lys i tunellen eller er det toget som kommer?!... den var ganske bra.. jeg vet det er lys i tunellen, men vet og at av å til er det umulig å se lyset om du hadde sola en meter forran deg... tiden går fort.. føler ikke det er så lenge siden vi hadde bursdag sammen to år på rad.. men det er jammen 5år siden...det er SYKT... å vi var på dansekurs.. det er noen år siden det og.. hehe ha en fine dag ! Gøy å se at det er liv i bloggen din :D gla i deg!

    ReplyDelete
  2. eg satse på lyset!

    ReplyDelete
  3. dansekurset ja:p haha så løye!!!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D