Saturday, January 24, 2009

Bursdag


Ennå en bursdag va øve... har hatt en stortsett veldig bra dag.. Har våre me lotti heile dagen, eg henta na i 2 tiå, så va me i min stall en tur, åsså va me ude å rei hennas hester, handla for te hu å systerå, tog inn diras hester, kjørte te sviland for å ta inn våre, men AL ville ta di inn, så då reiste me te Anette, å skrudde ner å opp ett bord... farga håret te lotti, å Spiste litt pizza... å plutselig va klokkå 2 igjen... 12 tima ja, å dokk ser så lite me fekk gjort:p dette e d som kjennetegne meg å Lotti, me har d smikkløye, men ting tar tid! hehe.. me va me kverandre i 12 tima i dag, eg e sikker på me snakkte i 5-6 av di timane, røykte i kanskje 2, å lo resten av tiå:D knall dag kan du sei... men nå e eg trøtt, så hvis eg sga rekka å gjørr någe i mårå, så må eg rett å slett sova nå...

2 comments:

  1. Så kjekt du hadde en kjek bursdag. Glede meg til å feire sammen med deg i dag... Klem

    ReplyDelete
  2. Gralla m vel overstått. Me snakkes på lederdagene ja. Wouldn't miss it for the world;)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D