Thursday, January 17, 2008

hjemma

nå har eg vært hjemma i ei uga å ein dag... jupp starta d nya året me en liten tur på sygehuset igjen..... men nyttår e d.. å ting ser litt lysare ud.. eg får bra oppfølging fra kommunen å har og fått ny behandler... legen min tar i mot meg når eg vil, å eg har tett kontakt me bjørg fra varatun:D så nå får me se koss d går itte neste PitStop.... d e nemlig då d har våre tøft.... Akurat nå sitte eg hos siri... hu sgo kjøra tassen hjem.... så då må jo någen ver barnevakt:D hu har kjøpt leilighet i dag:D d bler bra... sånn e d... ellers så e d i dag onna ei uga te eg har bursdag:D d kan jo lett bli bra:D kjenne eg satse hardt på å få pc jah.... men me får se..... ellers så e d impuls om ei goe uga.. eg sga stå på Stand for KrFU.. kan lett bli bra d:D jausau.. ha en fin dag i mårå sga eg snakka me Synøve....

1 comment:

  1. Nais me ein oppdatering:) me må treffas ein dag! ska du på sebastian waldejer-konserten på lørdag?

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D