Monday, December 24, 2007

Jul...

Nå e d jammen meg jul folkens....

Julesteming? litt, i det me sang halleluja koret på fredag... va på julebord i går... veldig koselig...
i dag har eg handla siste gavene.. levert ngen gaver.. å vært hos sigrid... veldig koselig tradisjon.. me jekk nesten glipp av heile grevinnen og hovmesteren, men me fekk me oss litt iallefall:D

I mårå bler en travel dag...
eg sga vaska bilen.. kjøpa ei strømpebuksa, ver i kjerkå hall 1... spela på gtj hall 2... dirigera på gtj kvart på 3 å spela på gtj kl 4... så sga eg ut i stallen på sviland å ta inn hestane der.. før eg må te kverneland å ta inn hestane der... hjem å dusja, for så å komma meg opp te mamma å di for å feira jul.... d kan lett bli travelt....

men dokke må ha ei strålandes jul alle mann:D

5 comments:

  1. Ska sei du har det travelt. Eg syns det va nok å ver kjerketjener på ein gudstjeneste på julaftå å ein den 25.. Håbe du koste deg. Gla i deg. Klem :) Gooooo jul :D

    ReplyDelete
  2. Hei!

    Eg har aldri strikkt sånne tøffler sjøl - men eg har funnet to forklaringer t deg. Håpe de kan ver t hjelp!

    http://good-times.webshots.com/album/276314684EfYlBj

    og

    http://blogg.hobbyboden.com/tonem/index.php/2006/04/23/p7333

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D