Friday, January 25, 2008

gammal eg??

jeje nå går d bare ein vei.. i dag va eg hos øre nese hals spesialist.... å eg sga få meg ett sånn ett...














Jupp ett høreapparat....eller faktisk 2... ett på kvert øyra.... jeej.... eller isje... jeje d kan jo ver at eg faktisk får en heilt ny verden ittepå:D d hadde jo vært fint:D så ca i april har eg fått meg hørsel.... på begge ørene:D

han tegna en kurve for meg som sgo visa koss eg hørte... den sgo ver ein beine strek, men min jekk beint i 2 cm åsså sank an heilt sykt..... d betydde visst at eg hørte mørke toner normalt, men lyse frekvenser hørre eg isje..... sånn kan d gå... d e enten arveligt, eller skaden har skjedd onna fødselen.... for d e heilt likt på begge øyrene.... så sånn e d....d va alt eg hadde å melda i dag...

5 comments:

  1. Isje løye du syns d e kjekkare å spela tenorsax enn altsax;)

    ReplyDelete
  2. Ska sei! Min kurve bikka åg ner på di lysaste diskantane, men eg slapp høyreapparat i en alder av 20 foreløbig jaffal, så får me se ka framtiå bringe.
    Kor du går t ØNH-spesialist då?

    ReplyDelete
  3. ...tenkt så kjekt å få hørra sjikkelig itte på!

    ReplyDelete
  4. eg går te ein så hette salvesen... på sandnes

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:16:00 AM

    Well written article.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D