Sunday, February 26, 2012

120 dager og overload

Nå har jeg kommet hjem etter en uke på kurs på forsand. Jeg er trøtt og sliten og kjenner at det nesten står overload i pannen på meg. Normalt ville jeg kjent på skadetrang og selvmordstanker når jeg er så sliten, men jeg er ikke litt urolig en gang. Det er en fantastisk følelse, at jeg faktisk har klart en hel uke med omtrent 10 timers undervisning hver dag pluss lesing på kveldene, og forberedelse både til muntlig presentasjon og laging av leksjonsplan til undervisningstime dagen etterpå:)

Jeg har stått i det og faktisk orket. Jeg har fått med meg nesten alt som har blitt sagt uten å dette ut og langt inn i min egen lille destruktive verden. Sinnsyk mestringsfølelse her nå!

5 comments:

  1. Anonymous4:41:00 PM

    sykt bra!!

    ReplyDelete
  2. Så utrolig bra å lese. Uten å kjenne deg blir jeg STOLT av deg. Det viser at det er mulig. Gir håp til andre som sliter. BRA JOBBA!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:38:00 PM

    Fantastisk bra jobba! Blir utrulig glad på dine vegne. Åååhh det må føles så befriende!

    Høres utrulig slitsomt ut, og jeg hadde fått helt hetta hvis jeg måtte hatt muntlig presentasjon...!

    Stå på, gleder meg til å høre ifra deg igjen.

    Thomas 34

    ReplyDelete
  4. Travelt har det vært, og jeg kjenner fortsatt at jeg bare vil sove hele tiden, men det er egentlig bare godt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous12:46:00 AM

      Nå har du fortjent å hvile! Så deilig og kunne hvile etter en slik periode, hvor du har jobbet så hardt og vært så flink, godsliten kaller jeg det:-)

      Er så glad og stolt på dine vegne, du er så flink og kan mestre alt! Du er ihvertfall MYE flinkere enn meg. Beundrer deg sånn!

      Thomas 34

      Delete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D