Wednesday, September 14, 2011

Her er jeg igjen;)

Over en måned har gått siden sist jeg skrev noe.
Jeg har flyttet inn i Leiligheten min, og derfor ikke hatt nett før i dag. Innflyttingen har ikke gått som jeg hadde håpet. Det har vært tøft, lange dager, mye film og mye destruktivitet. Ett par innleggelser har det blitt, men nå kjennes det ut som det snur. Selvom det har vært tøffe tak, så har jeg 33 dager skadefri i dag! Målet er minst 70. Nesten halvveis.

Ikke at jeg skal sprekke på 70, men jeg må ha ett delmål. ett skritt på veien. Sånn helt for meg selv så anser jeg selvskadingen som ett avsluttet kapittel. Om det går vet jeg ikke, derfor lager jeg meg delmål, antall dager til jeg kan gi meg selv ett klapp på skulderen, og kanskje unne meg noe ekstra. Fredag 21 okt altså.. Første mål! *Wish me luck.

Ellers går livet sin vandte gang, jeg har ikke fått orden på noe tv abbonement, så jeg glor film og henger i stallen, eller hos Lotti som er så snill og åpner leiligheten sin for meg kveld etter kveld.

Hvordan går det med alle dere?? Fortell!

2 comments:

  1. Anonymous7:15:00 PM

    Hurra for 33 dager skadefri,keep going! Og gratulerer med leiligheten! Håper du når målene dine :)

    Her tusler og går det i vanter spor,men strax blir det endringer i form av innleggelse gitt..huff huff.

    ReplyDelete
  2. medmenneske5:57:00 PM

    Jeg syns det er utrolig flott at du har klart deg så lenge uten å skade deg, og vet du vil nå målet ditt og vel så det.
    Håper du snart får deg TV, og at du innimellom klarer å slappe av litt :-)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D