Friday, April 17, 2009

påsken

har faktisk våre utrolig løyen... Leiren va heilt konge kanon bra! Mye god avslapping, å mye latter, å tid me gode venner... å nye venner.... Mye vitser, bra møter, og tidenes lovsang på søndagen.... Å selvfølgelig seint i seng på nåttå å isje så tidlig opp... utrolig nok blei der minst søvn siste nåttå, kan dokk forstå d? mandag va einaste dagen me blei vekte:D

Men hørr her... Dokk komme te å tro eg har klikka heilt... Meg, Camilla, Jon Steinar, bernard, Bente, Leif Inge, Rebekka å Timothy reiste opp på onsdag... Å eg jekk å la meg kl 11, å eg hadde stått opp halv ett same dagen... eg va seriøst så trøtte at eg sovna me ein gang... Å gjett når eg va oppe på torsdag? Joda... før hall 9 ein gang... Eg blei heilt satt ut eg... hjelpes...

når resten av folkå begynte å detta inn sånn i 2-3 tiå kjente eg at eg blei litt skeptisk... di fusste virka forsåvidt greie... D va Lena å bandet som kom... men så kom der flerne å flerne... å eg meine... 16 åringer... eg fekk bekrefta i helgå at fjortis e isje en alder, d e ein tilstand... å me ett par va eg gla at eg jobbe me unger me spesielle behov... Tålmodigheten får prøvd seg ganske mye på jobb, å me får evnen te å se d positiva i ting.. ;p på mange måter... wii wii:p

Men leiren blei konge den... å ufattelig mange av folkå eg isje kjente å va litt skeptiske te... viste seg å ver konge bra folk! va forsåvidt isje så øverraska øve d.. Fusste intrykket stemme som regel isje, bare så synd at me isje alltid har tid te å bli kjent me alle for å få se koss di e onna huden:p

Anyways... Nå e d Torsdag, eller strengt tatt fredag, så:

hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere¨
Alle i ring omkring deg vi står å se nå vil vi marsjere,
Bukke nikke nei å snu oss omkring, danse for deg med hopp å sprett å spring
Ønske deg om hjertet alle gode ting å si meg så hva vil du mere? Gratulere!!!!

Gratla me dagen Sigrid!!

i dag har eg hatt den travlaste dagen ever... iallefall tatt i betraktning at eg hadde tenkt å ha en slakke torsdag me gooooe tid i stallen... har våre på farten fra kvart på 12 i formiddag te nå, å nå e hu 10 øve 5... på nåttå ja....
Så... God natt, eller god morgen, alt ittesom¨


haha lurte deg... På lørdag om ei uga sga eg forresten te Kristiansand å spela... på drømmeplassen kafè.. d e någe kulturnatt i kristiansand eller någe... Fekk tlf i dag om at alt blei ordna, hu sgo fiksa hotell, å sei fra ka tog eg sgo ta, å alt mulig... Dette e då hu som har skreve Dok. Innenfra... men d bler vel spennande d... Kjekt å få spela litt uansett:D
Nå e d natt, eller Liza Marklund, alt ittesom

1 comment:

  1. Høres ut som om du har hatt en god påske. Høres artig ut med leir, skulle gjerne vært der, men så hadde jeg en herlig påske jeg også;) Deiligt;)

    Ha en gode helg;)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D