Sunday, April 5, 2009

Påske å di...


jammen va Påsken her... Isje at eg merke så mye te d... i å me at eg har våre merr eller mindre sykemeldt siden oktober... men påske e d uansett... Å på onsdag reise me te Stavtjørn... Å på torsdag begynne leiren... me e en gjeng som har fått leia leirplassen på stavtjørn ei nått ekstra, så då kan me ta en liten hyttetur bare oss.. D bler kanonkjekt tror eg!


Ellers så går d sakte men sikkert framøve me Salka... Me krangle litt om dagen... Kan ha någe me at hu har hatt mye fri... (eg har isje våre i form...) men eg håpe me komme oss øve denne kneikå åg... GA har lovt hu sga ri na i påsken... så får me se ka hu har å sei...


I dag å i går har eg våre på forsand å lekt hestepasser å våre tilskuer på kurs me Vignir... Han e type verdensmester å greier... Sykt dyktig! nå sga eg øyestraks dusja så sga eg en liten tur å snakka me någen på varatun... så d bler bra...


I natt sov eg 12 tima!!!! har isje såve så bra i d sista, så d va ganske gudd! Så når eg sto opp kl 8 så va eg faktisk våken!!!! psyko!! anyway, nå må eg gå...

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D