Monday, February 23, 2009

sånn ellers


Familien å eg e inne i en preiode me ganske store forandringa.... Mor mi å Syster mi flytte som kjent te ålesund... d har virka så lenge te, for me har jo visst d siden november...Men siden alle har bodd samen i "fred å harmoni" så e d fort gjort å glemma...

Men nå e d plutselig bare ei uga igjen så har di flytta... Å Fride e nå i Hemsedal, å komme isje hjem før fredag kveld, å di flytte lørdags morgen...
Eg kjenne litt på at eg syns d e så rart... eller eg vett isje... Eg regne jo me eg ser Fride om isje så lenge, men mor mi... Eg har rett å slett isje tid å reisa opp før i sommer hvis eg får te någe sommerbeite te Salka... Hvis isje får eg finna någe der oppe, å ta na me meg... (hvis eg har klart å skaffa meg hengerlappen te då)

D e isje bare bare å ha kjuppt seg hest altså... bler mye planlegging å sånn... åsså så har eg så dårlig samvittighet allerede for di har jo våre nødt te å ta na endel allerede nå, siden eg har våre på sygehus å sånn...

Men men d e isje alt eg kan någe for...

Jaja, sånn ellers så sga eg flytta hjem i løpet av mars... Så hvis någen får veldig lyst plutselig, så e d bare å skrika ut å ver me å pakka/kjøra flyttelass/vaska) blir gla for alt eg:D

D va alt nytt fra meg for denne gang... Nå sga eg ha en liten vinterferie fram te torsdag:D

2 comments:

  1. Me kan jo ver me å jørr flytteting den helgå me e heima for eksempel viss du vil?

    ReplyDelete
  2. eg bler foreksempel veldig gla for d!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D