Saturday, November 29, 2008

På oppfordring fra Sigrid.....

Fire jobber Eg har hatt:
1. Botell direktør i kongeparken.
2. Kioskarbeider obs bryne
3. Assistent Sfo hana
4. Klubbarbeider planeten

Fire bøker Sigrid kan lese om igjen og om igjen:
1. Idas dans
2. Harry potter
3. Millenium- stieg larsson
4. camilla läckberg sine

Fire steder Sigrid har bodd:
1. Kongsberg
2. Ålesund
3. Orstad
4. Hommersåk

Fire tv-program Sigrid liker:
1. CSI
2. Gilmore Girls
3. Cold Case
4. Nytt på Nytt

Fire steder Sigrid har vært på ferie:
1. Brasil
2. Frankrike
3. Sverige
4. Tiverton/London

Fire websider Sigrid besøker hver dag:
1. Facebook
2. VG Nett
3. Aftenbladet
4. Yahoo

Fire steder Sigrid heller ville vært nå:
1. Island
2. Brasil
3. Hytta
4. I stallen


eg utfordre: Solveig, Margrethe, Oddveig, Perå og ane

2 comments:

  1. Jeg kan tenke meg at denne utfordringen gikk ut på noe med hvor godt du egentlig kjenne sigrid? eller noe. Men du må jo skrive hva utfordringen går ut på kjære deg;)

    ReplyDelete
  2. Syns dr va litt lide informasjon om deg dr Cathrin i forhold t kor møje du har skreve om Sigrid :P

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D