Tuesday, September 23, 2008

press

ser at eg e lagt på ikke fullt så aktive bloggere på link listå te ane... som forøvrig e veldig aktiv:D så nå føle eg ett visst press for å komma opp på nivå me marit... som ligge på aktive bloggere.. i dag har eg fått intervjuet mitt til gjennomlesing... for di av dokk som isje vett ka d går i, så har eg blitt intervjua av ei som hette eva dønnestad til et magasin som hette dokument innenfra... d e kirkens sos som sga gi d ut.. så eg har snakkt litt om meg å mitt, å mine erfaringer med kirkens sos.. d såg mycket bra ut... å eg ser at eg formulere meg mye bedre muntlig enn skriftlig... sånn kan d gå.. men eg e iallefall spent på å se resten av magasinet.. d sgo ver på rundt 80 sider tror eg.... eg sga muligens te kristiansand onsdag neste uke, for å bli tatt bilde av...

lansering e 25 nov i oslo, å meg å marit sga spela gabriellas song der:D d kan bli bra d... ellers så kom eg hjem i dag fra sykehuset... har våre der i helgå... heilt greit d... sykemeldt ut uka, så e d påan igjen...

d va vel d eg hadde å sei for denne gang

4 comments:

  1. eg glede meg t å spela me deg igjen:) ska snart bjynna å øva t og me...

    ReplyDelete
  2. har du funne besifrings noter???

    ReplyDelete
  3. gabriellas song e veldig fin!

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:38:00 PM

    Hei!

    Var på Jacobkirken, jeg, da du spilte Gabrielas sang. Jeg ble veldig inspirert av din mot.

    På veggen her står det et dikt av Andre Bjerke:

    På jorden et sted

    Tro ikke frosten som senker en fred
    av sne i ditt hår.
    Alltid på jorden et sted er det tidlig vår.

    Tro ikke mørket når lyset går ned
    i skumringens fang.
    Alltid er det på jorden et sted
    soloppgang.

    God jul!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D