Wednesday, September 17, 2008

jaja....

sånn kan d gå... lenge siden sist eg oppdaterte. men sånn går d når dagane fyge forbi... eller nei.... ukene fyke forbi...

Eg stemme for en innføring av 48timers døgn, men me må isje trenga merr enn 8 timer søvn fordeom.... eg syns eg springe fra d eina te d andre... jobb, mat jobb, hjem sova jobb, mat jobb hjem sova... å sånn går nu dagan... i helgå har eg våre i trondheim, d va veldig kjekt.. d e godt å komma seg vekk litt... eg va på kurs. så d va jo nok å gjørr, men då va d iallefall lagt inn pauser i programmet. någe som eg isje e så flink te å gjørr sjøl... eg har fri kver onsdag kveld, d e d einaste, udenom lørdag å søndag då... å onsdagen prøve eg jo å ver litt sosiale.. i dag va eg me camilla på golf. me sga begynna på golfkurs om hallaen uga:D men ryggen min va isje heilt enige, så eg ga meg mens leken va god... trodde eg, men nå e d ganske mye vondare enn d va i går, så eg vett isje eg...

i kveld har eg lagt meg på sofaen, tatt på meg teppe, funne någe svada på tv, lagt te, brownies, kjøpt kornmo å brunost, så d e deiligt:D

I helgå sga eg på leir... 6-8kl leir. d bler nok kjekt. d e ei bra aldersgruppa:D glede meg te d..

men eg må sova litt tror eg.. e konstant trøtte... sga te legen i mårå så me får se om der e någe nytt å melda itte d... har en mistanke om d...

2 comments:

  1. 6-8 klasse e definitivt den kjekkaste gruppå. Satse på at d blir bra ver og sånt då;)

    ReplyDelete
  2. blei isje mye leir på meg nei...

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D