Monday, January 1, 2001

Tunge tider

Nå er det gått over ett halvt år siden jeg skrev noe her sist... I dag er det verdensdagen for selvmordsforebygging, så da kan jeg jo fortelle at jeg var i kristiansand i juni for å snakke på en konferanse om selvmordsforebygging blandt barn og unge.. Innlegget mitt kan leses Her

Siden jeg brukte noen på AAT som prøvekaniner ble jeg innvitert opp dit for å holde innlegget på deres internundervisning i midten av juni.. Så da gjorde jeg det også:)

Ellers har både våren og sommeren gått med til ørten innleggelser på dps og ett par på tvang på lukket post på sykehuset..

Jeg var en tur til danmark i august på nordisk mesterskap for islandshest, det var en opptur, knallkjekt reisefølge og mye fine hester. Norge ble til og med mestvinnende nasjon, så det kan man like:)

Nå er det to dager siden jeg kom hjem fra en kort innleggelse på dps, og kort sagt, livet er tungt. Jeg sover 14 timer i døgnet, og det eneste jeg har lyst til når jeg våkner er å hive innpå med mer piller så jeg kan legge meg igjen.. Men jeg holder meg til mengden foreskrevet av legen altså, no worries.


For en ukes tid siden var jeg i utdritningslag, og en post på programmet var sjokoladekurs på egersund chokoladefabrikk.. Et lite skrytebilde av sjokoladeskålen har vi vel plass til:)



No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D