Friday, September 7, 2007

jau sau..

ka skjer i dag??

vel... eg har begynt å innse at d nok hadde vært lettere å jobba 32,75 tima i ugå++ på ein plass... men for all del 3-4 arbeidsgivera e isje så gale d heller, eg merke bare at eg isje heilt vett ka fritid e fornåge lenger... kan jo fortella dokke i korte trekk ka eg drive me om dagane..

mandagen e d jobb fra 1 te hall 5.. så får eg ein sax elev kl 5 å ein hall 6, å muligens ein kvart på 5... me får se ka austrått skolekorps bestemme seg for... ein av disse e korpset sin, ein e privat, å den siste e altså kanksje fra austrått skolekorps... resten av kvelden har eg stortsett fri.. me unntak av di mandagane me har FS.. fylkesstyre møter.. (ja eg blei plutselig valgt inn...)

tirsdagen e d jobb fra 12.15 te hall 5 så har eg aspirantane fra kvart på 5 te kvart på 6. i oddetalsuker har eg så nøyaktig et kvarter på å komma meg te kverneland for å ha personal møte åsså jobb te 22.. i partallsuker har eg en time:P jobbe uansett te 22..:P

Onsdagen e d jobb fra 1 te hall 5, å kver fjerde onsdag har me personalmøter rett itte jobb... ellers e dette FRI!!!! eller øving i kjerkå, eller konfirmant undervisning eller någe aent kjekt..

Torsdag jobbe eg fra 1 te hall 5 åsså e d bare å finna någe mad, for hall 6 sga eg ver på jobb på kverneland... slutte kl 9 på torsdagen..

fredag e d jobb fra 1 te hall 5 så har eg 3 å en hall time fri før eg går på jobb igjen kl 8 te 12...

lørdag å søndag e fri..

Udenom dette, så e eg litt på skolen... isje min skole liksom, men barnaskolen.. som assistent i 1 klasse for d mesta, bare vikar altså... denne ugå foreksempel sga eg ver på jobb fra 9 te hall 5 i mårå.. åsså fra 8 te 12... goe gang...

någen lørdaga komme eg og te å ver på Bryne.. for eg e litt ringevikar der ennå...
så sånn te samen så har eg nok kanskje muligens 100% jobb i gjennomsnitt:D men d e isje dumt...

Hvis någen vett om en liten koselig leilighet for ein person te leie i sandnes kommune, gje meg ett pling.. eg e så beinklar for å forlata redet:D

4 comments:

  1. Hm... Eg hang isje heilt me i alt dette her, men d hørtest litt kaotisk å stress ud ja - forstår godt at du konne tenkt deg same arbeidsmengde på en plass heller!

    ReplyDelete
  2. Oj! Sygaste! Du må passa på at du ikkje slide deg ut, dette såg skamstress ut! Gla i deg :)

    ReplyDelete
  3. Steike, eg hadde endt opp på feil jobb någen ganger eg... jaja lykke t. å nå viss eg lure på om du har fri kan eg sjekka bloggen din, hehe.

    ReplyDelete
  4. hehe d kan du... eg sga i dag ut å se på leilighet... på sviland... fint at alle har bil for tiå:D håpe håpe håpe...

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D