Friday, August 3, 2007

javell..

ka skjer folkens??
nå e d snart slutt på sommeren, eg har begynt å jobba igjen:D e på sfo fra 10-16 heile denne ugå, å neste uga, åsså e eg fra 10-16.30 ugå ittepå....så e d en liten tur te bergen for å spela i ett bryllup...før me begynne igjen på klubben...

i helgå e d leir på gang.. d kan jo ble bra d:D eg glede meg iallefall... ellers, eg har søkt nye jobb.. eller kanksje isje nye, men ein te.. som assistent på hana skole å sfo.. kan lett bli bra d... 5 stillinga utlyst, så eg håpe eg får ein iallefall..:D d hadde isje vært dumt.....

ellers så e eg klar for å finna på någe eg altså... bare meld, så e eg der på flekken..:D ha en fortsatt fin ferie, di av dokk som ennå har ferie....

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D