Friday, June 15, 2007

Brude modell..

på onsdag satt eg hårmodell for jeanette som sgo ha fagprøve... Hu sto forresten:D så då fekk eg prøva å ver brud for en dag:D tenkte eg sgo legga ut någen bilder av d... her komme di...
der va forresten slør og men d tog hu av for d va tantå sitt...så du såg isje d håret som e bak.. elle isje d understa iallefall... ellers så e der tiara ting... laushår å fliseklemmer me perler på oppi:D

åsså måtte hu sminka meg og:D veldig fornøyd... anbefala amdalsalongen på hana sentere :D









10 comments:

  1. oh, dæ va utroligt fint:D

    ReplyDelete
  2. Wow, skamflott va det! Du blir nok ei nydelige brud på skikkeligt en dag ska du se ;o)

    (Kos å henga lidegranna me deg på Okkupanten i dag forresten! :D Håpe me får d te på søndag!)

    Ha ei super helg! Klem

    ReplyDelete
  3. eg syns du va goe på d kjenta modell-ansiktsudtrykket!

    ReplyDelete
  4. åh, okkupanten! ja! dr må æg i sommar, å då bler dokk (cathrin, marit, jeanett og sigrid, jaffal di av dåkk så æ heima dn gången æg reise på okkupanten) fint nødt å vær me:D

    ReplyDelete
  5. okkupanten har siste åpningshelg før sommaren om ei uga... så vet vi d...

    ReplyDelete
  6. dæ æ dæ dommaste æg he hørrt! gidd å ha åbent någen gång liksom..

    ReplyDelete
  7. Så fint d va! Du bør gifta deg;)

    ReplyDelete
  8. Vil d sei at me må på Okkupanten denne ugå då?? Når har di åpent (Cathrin som har peiling..)??

    ReplyDelete
  9. torsdag fredag å søndag fra 14.00-22.00

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D