Thursday, January 25, 2007

20 år...

jammen va eg blitt 20 år:D isje veldig stor forandring må eg innrømma... men men ett år eldre å litt rikere å sånn...

i mårå sga eg jobba i barnehagen... fra 9 te hall 5... glede meg te d:D åsså e d impuls.... bler konge bra!! eg glede meg te helgå!! å te lederdagane!!! konge!!! i natt har eg isje sove.. så eg sto opp kl 6.. åsså vimste eg rundt, va i stallen å sånn... frem te eg sgo ver me te legen.. så va meg å dina på sandnes ei stunn før eg sov en liten time... å drog på jobb.. men nå e d kveld å eg tenkte å såva.... tidlig opp i mårå....

5 comments:

  1. Impuls og lederdager --> yay! =) D hørres ikkje så kjekt å gå så lenge uden søvn. Ka barnehage du ska jobba i? Go natt =)

    ReplyDelete
  2. Gralla me jobb i barnehage då =)

    Å kosa deg kjempemasse på Impuls i helgå! Føles litt rart å isje skolla verme på det i år..

    ReplyDelete
  3. Hellu. ja bler digg på impuls forhåpentligvis... fekk du såva i nått?

    ReplyDelete
  4. Dina:eg fekk sova ja:D

    Impuls e isje heilt konge i år kjenne eg... litt vokst fra d kanskje....

    Linda: eg e ringevikar i klepp kommune... åsså di har sånn ordning at eg e ringevikar i alle barnehagane i klepp... men foreløpi har eg ku våre i klepp familie å friluftsbarnehage...

    ReplyDelete
  5. Gled deg til lederdagene da! Det er det jeg syns har vært best med impuls de siste årene. I år får jeg ikke dratt, men i år var impuls her i trondheim kjempebra!! Så jeg er bare glad for at jeg kan slappe av og få gjort litt skole.. gjort skole... kanskje jeg skal gå og jobbe litt :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D